vrijdag 1 mei 2009

"Rollito Sharma" The movie


In de krokusvakantie eind februari trok ik naar de grote grot Santa Linya! Ik werd er gezelschap gehouden door Jérôme De Boeck, Benjamin Fallet, Mike Simonsons en Julien Van Den Veyver. Je ziet het al, allemaal franstaligen, het was weer een geweldige les voor mijn frans te leren. En het heeft veel resultaat gehad, ondertussen zijn er al moment waarop ik de franse taal perfect beheers.
Met zo'n goed en sterk gezelschap kon ik niet anders dan hard klimmen en alles geven. Ik werd niet moe naar het einde van die vakantie toe, maar de energie stroomde mijn lichaam in!

Ik klom er een mooi lijstje routes bij elkaar dat je kan bekijken op http://www.8a.nu/Index.aspx?CountryCode=BEL

Ik deed er ook mijn tweede 8b+ "Rollito Sharma" na enkele poging aangezien de colonet in de cruxbeweging erg vochtig was voor een aantal dagen.

Maar ook Jérôme presteerde geweldig, hij klom 2 8c+'sen op een dag, en dan wel de voorslaatste dag. Hij had heel de week lang gewerkt in "Fabela" de eerste 8c+ die hij die dag deed. Die tweede was een verrassing voor zichzelf aangezien hij jarig was.

Deze route in het enorme dak van Santa Linya is ook gefilmd en dit filmpje zal ook binnekort af zijn en te bezichtigen zijn op mijn blog en youtube.

Enkele foto's:

Ruta del Sol (8b).......












Rollito Sharma (8b+)........








Gezellig aan tafel met ons groepje Belgen, twee Françaises en drie Zwitsers.....


Dat is pas een grote tandenborstel...........







0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More