donderdag 18 juni 2009

Climbing trips!

Mijn zomervakantie ging van start in Millau met de Petzl Rock Trip. Na deze trip zal ik door reizen naar Gorges du Tarn met Florian Castagne. We zullen er blijven tot 13 juli, daarna komt Jérôme De Boeck me halen en rijden we door naar Duitsland. Dit zullen enkele rustdagen voor mij worden aangezien we naar de beurs in Friedrichshaffen gaan. Dit is een beurs waar alle verschillende merken in de klimsport hun nieuwste materialen ten toon stellen.

Na deze beurs en rustperiode trekken we naar Gorges du Loup (Frankrijk). Ter plaatse zullen we zien waar er geklommen kan worden, er staat nog niets vast.
Ten laatste 8 augustus keren we terug naar België. Ik zal dan niet veel tijd hebben om uit te rusten want de volgende trip naar Mallorca staat vast van 9 augustus tot 26 augustus. Ik ga er naar toe met Robin Poelmans om een ander aspect in de klimsport te ontdekken: "Psychobloc!"

Er staat dus weer al eens een geweldige klimvakantie op het programma!

à Muerté!

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More