dinsdag 21 juli 2009

Gorges du Loup 1

Na de leerrijke ervaring op de beurs in Friedrichshafen zijn we twee dagen geleden aangekomen in Gorges du Tarn. We verblijven zoals vorig jaar in de achtertuin van de grootmoeder van Jérôme! Een geweldige "camping" met alle plaats in de schaduw!

Florian Jé en ik werden er vergezeld door Filipé Fernandez en Mickel Simonson van de website Climb2Climb. Met deze gemotiveerde groep zijn we van plan om veel beeldmateriaal te maken en er een tof filmpje aan over te houden!

Ik heb de voorbije dagen enkele pogingen gedaan in "Les maux de la fin" 8c en "Hot chilliX" ook 8c. Dit wel weer maar eens ten kosten van mijn huid op mijn vingers waardoor ik de tweede dag niet al te veel pogingen kon doen.

Vandaag een rustdagje in de hangmat met enkele grappige colums van Herman Brusselmans in de Humo om daarna enkele keren in het warm zwembad te plonsen in de tuin van grootmoeder!

Je vous tiens au courant!

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More