zondag 18 oktober 2009

Heerlijk dagje Freyr

Vandaag besloot ik, om met mijn trainer (Jorn Van Roy), van een luie zondag een heerlijk dagje Freyr te maken.
Het waren topcondities in onze Belgische Ardennen. Zalig koud met een hemels zonnetje!

We klommen op de Louis Phillipe en tot onze verbazing zaten we er bijna helemaal alleen. Dit zorgde dus voor een zalige stilte!
Jorn werkte in zijn project "Aèroplane Klaxon". Hij deed er enkele goede pogingen in die hem zeker en vast gemotiveerd hebben om terug te komen.

Ik besloot om de mythische route "13 Boulevard du vol" eens te proberen. Dankzij al de rust op de Louis Phillipe en het goede weer klom ik deze route in de tweede poging! (of eerste poging, hoe je het wilt noemen).

Dit was een heerlijke dag die me gemotiveerd heeft om nog veel terug te gaan. Het doel is nu om elk weekend wat rots in mijn klauwtjes te hebben!

3 comments:

Ah kwijl! Die mytische route van Arnould 't Kint! Blijven knallen Siebe!

Mooi gedaan! blijven grabbelen met die klauwen!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More