maandag 5 oktober 2009

Peak Performance

Sinds vandaag heb ik er een nieuwe sponsor bij: Peak Performance
Zij zullen mij steunen in het klimmen op vlak van kleding. Aangezien dat de winter voor de deur staat kreeg ik al wat warme kledij om mij lekker warm te gaan uitleven op de rotsen!

Peak Performance is een sportkleding merk dat vooral bekend staat in de skiwereld voor hun goede skiuitrusting. Sinds kort willen ze een intrede maken in de klimwereld met een nieuwe reeks kledij speciaal voor het sportklimmen.
Wat ik zo goed vind aan deze kleding is dat het sportief is en ook zeer casuall. De kledij is ontworpen om zonder probleem mee te kunnen sporten en toch kan je ze ook aandoen in het dagelijkse leven.

Op de site van Peak Performance kan je meer informatie vinden: http://www.peakperformance.com

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More