zondag 17 januari 2010

Vlaams kampioenschap 2010


Gisteren was het weer zo ver, het Vlaams kampioenschap in Klimax in Puurs.
Kort voor deze wedstrijd besloot ik om toch maar deel te nemen, aangezien het mijn laatste jaar is bij de junioren, dat kan ik toch niet laten liggen.


Zoals elk jaar was de tweede kwalificatie weer super hard, krachtige technische bewegingen in een lichte overhang! Daardoor kon niemand behalve David Leduc deze route uitklimmen, iets wat ik sterk bewonder!

De finale was een prachtige 7c+/8a in de overhang. Ik eindigde een beweging onder Mathieu Pauwels door een foute beslissing te nemen. Dus eindigde ik 2de op deze 2de manche van de Belgische beker voor jeugd. Ik won wel voor de laatste keer de Vlaamse jeugd titel.


Op naar de volgende manche in klimzaal L'escale in Aarlen volgende week zaterdag!

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More