maandag 22 februari 2010

ClimbingTrip America 2010

Voor diegenen die het nog niet weten, momenteel zit ik in mijn laatste jaar middelbaar, ASO. Het einde van dit laatste schooljaar komt naderbij. Dit betekent dat ik een lange zomervakantie van 3 maand tegemoet ga.
Ik besloot om mijn kans te grijpen en op mijn eentje een reis door Amerika te maken, deze reis zal 2 maanden duren. Nu dat mijn vliegtuigticket vast ligt is er zekerheid en tijd om een planning te maken. Momenteel liggen twee klimgebieden vast.

Om te beginnen vlieg ik op 7 juli naar Seatlle om vandaar door te reizen naar het bekende Squamish. Hier zal ik een maand verblijven waarna ik een binnenlandse vlucht neem naar Denver. Vanuit Denver zal ik doorreizen naar Rifle, Mt Evants, Joe's Valley en nog andere gebieden, maar nog niets ligt helemaal vast. Op 10 september zal ik spijtig genoeg al terugkeren naar het Belgenlandje.

Meer informatie volgt nog!

2 comments:

Ik zit rond 10 juli ook in squamish om te boulderen. We lopen elkaar daar misschien wel tegen het lijf.
Groeten
Jonas Bracke (jonasbracke@hotmail.com)

Vet, dat ziet er een veel leuker verlof uit dan mijn herexamens...

Maar ik heb dan ook mijn 3 maanden verlof al achter de rug ;)


Veeel succes ginds!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More