donderdag 8 juli 2010

Eerste dag op een ander continent!

Op 7 juli 2010 vertrok ik om 12u in de middag naar Seattle. Na van iedereen afscheid genomen te hebben was het tijd om er helemaal alleen op uit te trekken.
Ik vloog eerst naar Washington DC waar een strenge controle me een half uurtje tegenhield. Het was dus noodzakelijk om een verblijfsadres op te geven. Van daar vloog ik verder naar Seattle. Deze reis in de lucht duurde een kleine 14 uur met daartussen nog 3 uur wachttijd op de grond.
Aangezien het avond was toen ik aankwam in Seattle zocht ik onmiddellijk een hotel om te overnachten. Momenteel is het 8:05am en ga ik opzoek naar een bus die naar Vancouver rijdt. In Vancouver zal ik nog uitzoeken hoe ik in Squamish geraak.

Het is hier inderdaad zoals velen me vertelden toch echt heel anders dan in Europa. Alles is groter, van koffie tot auto! (met daartussen de mens ;))
Het volkje hier is wel zeer behulpzaam en vriendelijk, dat is ook echt wat ik nodig heb om op mijn bestemming te komen.

Verdere updates van deze reis vind je op deze blog wammeer ik nog eens een computer tegen het lijf loop ;).

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More