zondag 21 november 2010

Selectie 1 "Boulder 2010"

Gisteren nam ik deel aan de eerste selectie van het BK Boulder in Gent. Ik ben tegenwoordig tamelijk goed in vorm in de boulderzaal en had er bij het begin een zeer goed gevoel bij. Tijdens het eerste uur wanneer we de boulders konden uitwerken ging het bij mij zeer vlot en kon alles bewegingen van alle boulders zeer vlot. Ik was bijna overtuigd van een plaats bij de eerste vier.


Maar tijdens de officiële wedstrijd waar het om pogingen ging liep het mis. Ik kon tien van de twaalf boulders klimmen. In een 11de boulder viel ik twee keer helemaal op de laatste pas waardoor de 3de plaats aan me voorbij ging. De vierde plaats heb ik verpest door te veel pogingen te maken in de twee dal -boulders. Deze lagen me helemaal niet en heb hier wat pech gehad.




Daarom eindigde ik dus op de 5de plaats, en ben ik nog niet zeker van een finale plaats!
Dus ik zal ook aan de tweede selectie deelnemen volgende week in Sint Nicklaas in klimzaal "City lizard" om daar bij de eerste vier te raken!








Foto's door Carl Debreyne

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More