zaterdag 1 januari 2011

2011 - A year of climbing starts!

Alvast aan iedereen een geweldig (klim)jaar toegewenst!

Voor mij ziet 2011 er totaal anders uit dan andere jaren. Ik vertrek op 21 januari 2011 voor 7 maanden naar de VS. Voor deze roadtrip te kunnen financieren heb ik afgelopen maanden veel gewerkt en gespaard. Met een goed resultaat.

Ik begin mijn klimtrip in Hueco Tanks (Texas) met Nicolas Mathieu waar we Jan de Smit zullen vergezellen. Na een dikke twee weken keren Nico en Jan terug naar België waarna ik verder zal reizen. Ik zal waarschijnlijk de Chevy Van van Jan overnemen, dan heb ik onmiddellijk vervoer en een slaapplaats om een half jaar in te leven.

De gebieden die op mijn lijstje staan zijn Hueco Tanks, Red Rocks, Bishop, Indian Creek, Red and New River Gorge, Yosemite, Tensleep, Squamish en Bugaboos.

Hoogstwaarschijnlijk zal ik nog in vele andere klimgebieden klimmen. Ik zal zien waar de mensen die ik tegen kom en mijn busje me heen brengt!

Om de tien dagen zal er zeker een post komen op mijn blog, dus voel je vrij om mijn blog met regelmaat te bezoeken.

3 comments:

Allright mate
Gaan ginderachter in den Hamerika

Klinkt heel goe!!!

Misschien kom ik de 15e wel ene drinken, want ik moet m'n tapeke nog terugkrijgen he... ;-)

Al iets kunnen mee doen ?

Grtz!!

Hey,

Om eerlijk te zijn heb ik er niets meer mee gedaan. Ik denk ook dat ik het wat te lang heb laten wachten. Mss dat ik nog eens wat stukken er uit knip en dan op internet plaats.

Tot de 15de in de klimzaal voor een goeie afscheidsdrink!

Siebe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More